Навігація
Зараз на сайті
Гостей: 1

Користувачів: 0

Всього користувачів: 30
Новий користувач: sanchopex
Останні статті
Высадка рассады томатов в открытый грунт
Оцінювання тісноти кореляційної залежності між ...
Процедура обчислень при перевірці статестичних ...
Вредители и болезни кукурузы.
Вредители и болезни ячменя и других колосовых з...
Останні завантаження
Приклад розрахунку т...
Куртенер Д. А. Усков...
Підказки на деякі за...
Презентация на тему ...
Підручник "Мікроклім...
Останнi огляди:
Компания TPG - отдых...
Как выбрать одежду д...
Выращивание арбузов ...
Ленточная пила по де...
Теплицы в приусадебн...
Советы, которые помо...
Текстиль «Homeline» ...
Наш сад
•  0 коментарів• 1457 переглядів •Друк
Особливості порядку реєстрації прав на земельну ділянку, введені в 2013 році.
Особливості порядку реєстрації прав на земельну ділянку, введені в 2013 році.

ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ до Державного земельного кадастру (ДЗК)

Автоматично та безкоштовно занесуть в базу (ДЗК) земельну ділянку, встигли зареєструвати до 1 січня 2013: Відомості про земельні ділянки, обмеження (обтяження) у їх використанні, які були зареєстровані до 1 січня 2013 року в державному реєстрі земель, які підлягають перенесенню до Державного земельного кадастр в автоматизованому порядку, без подання заяв про це їх власниками, користувачами і без стягнення плати за таке перенесення (п. 4 При кінцевих перехідних положень ЗУ «Про Державний земельний кадастр»).

Кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки.

Державній реєстрації в ДЗК підлягають сформовані земельні ділянки. Земельні ділянки є сформованими тоді , коли вони набули ознак об'єкта цивільних прав - мають чітко визначену площу , межі і інформація про них внесена до ДЗК ( ч.І ст. 79-1 ЗК України ) . Земельній ділянці , відомості про який внесені до ДЗК , присвоюється кадастровий номер (ч. 1 ст. 16 ЗУ « Про Державний земельний кадастр »). Варто відзначити , що кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника або користувача земельної ділянки , зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера ( ч.б ст. 16 ЗУ « Про Державний земельний кадастр»

Хто реєструє земельні ділянки?

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування Державним кадастровим реєстратором територіального органу Держземагентства України відповідно до ч.2 ст. 24 ЗУ «Про Державний земельний кадастр», п. 4 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою-ної Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

Які документи необхідно подати для державної реєстрації земельної ділянки?

Для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору , згідно з пунктом 110 Порядку ведення Державного земельного кадастру , подаються: 1 ) заяву про державну реєстрацію земельної ділянки за формою згідно з додатком 22 ; 2 ) оригінал узгодженої відповідно до законодавства документації та зземлеустрою , яка є підставою для формування земельної ділянки ( разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у випадку, коли така документація підлягає обов'язковій державній експертизі землевпорядної документації ), 3) електронний документ ; 4 ) документ , що підтверджує оплату послуг з державної реєстрації земельної ділянки.

ЗАЯВА. кому надано право звертатися із заявою?

Форма заяви про державну реєстрацію земельної ділянки визначена додатком 22 до Порядку ведення Державного земельного кадастру. Із заявою вправі звертатися:

1) особи, яким за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, є підставою для формування земельної ділянки у разі його передачі у власність або користування із земель державної або комунальної власності, або уповноваженої ним особи;

2) власник земельної ділянки, користувач земельної ділянки державної або комунальної власності (у разі поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноважена ними особи;

3 ) орган виконавчої влади , орган місцевого самоврядування ( у разі формування земельних ділянок відповідно державної або комунальної власності) . Заява з доданими документами надається заявником особисто або уповноваженою ним особою або надсилається поштою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення (ч.2 п.4 ст. 24 ЗУ « Про Державний земельний кадастр »). Однак , при цьому слід врахувати положення частини четвертої статті 26 ЗУ « Про землеустрій» : «подання документації із землеустрою до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин , для внесення відомостей до Державного земельного кадастру від імені замовника документації здійснюється її розробником , якщо інше не встановлено договором ». Розробниками документації із землеустрою є:

юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням і в складі яких працює не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників;

фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням і є сертифікованими інженерами-землевпорядниками (ч. 2 ст. 26 ЗУ «Про землеустрій»).

Види документації, необхідні для реєстрації.

Види документації із землеустрою визначені статтею 25 ЗУ « Про землеустрій ». Однак , перелік не вичерпний, і Законами України та іншими нормативно- правовими актами можуть встановлюватися інші види документації із землеустрою. Більш розширений перелік документації із землеустрою , яка може бути підставою для внесення видом в ДЗК , зазначений у додатку № 8 Вимог до змісту , структурі і технічних характеристик електронного документа , що додаються до Порядку, затвердженого постановою КМУ № 1051 від 17.10.2012 р. Проте слід пам'ятати і враховувати наступні положення чинного законодавства .

Електронний документ та вимоги до нього. Чи справді все так серйозно?

Документація із землеустрою та оцінки земель , яка є підставою для внесення відомостей до ДЗК , подається органу, що здійснює внесення таких відомостей , також у формі електронного документа (ч. 1 ст. 23 ЗУ « Про Державний земельний кадастр ) . Вимоги до змісту , структурі і технічних характеристик електронного документа визначаються Порядком ведення Державного земельного кадастру. Будьте готові до того , що кількість додатків тільки із зазначеними вимогами електронного документа - 39 , і це без урахування ще 52 додатків до самого Порядку ведення ДЗК. Зміст електронного документа формується на основі відомостей, що містяться у паперових документах , складених виконавцями робіт . До електронного документу вноситься інформація про:

- результати та виконавців робіт із землеустрою та оцінки земель, топографо-геодезичних робіт;

- об'єкти Державного земельного кадастру;

- суб'єктів земельних відносин.

Базовими елементами формування електронного документа є геодезичні дані (координати точок повороту меж контура об'єкта Державного земельного кадастру ) , що забезпечують просторову основу інших відомостей електронного документа і можливість їх використання в ДЗК. Виконавець робіт заповнює ті елементи електронного документа , щодо яких він розробляє документацію із землеустрою або оцінки земель відповідно до укладених договорів » (пункти 3-7 Вимог до змісту , структурі і технічних характеристик електронного документа.

Документ, що підтверджує оплату послуг.

\Оплата послуг з державної реєстрації земельної ділянки здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки чи відділення поштового зв'язку; підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку чи відділення поштового зв'язку ( пп.2 п. 2 Змін , що вносяться до постанови КМУ від 01.08 .2011 р . № 835 , затверджених постановою КМУ від 5 грудня 2012 року № 1217 ) . За державну реєстрацію земельної ділянки стягується плата у розмірі 65 гривень (п.6 Розміри плати за надання Державним агентством земельних ресурсів та його територіальними органами платних адміністративних послуг.

ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ ПІСЛЯ ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ?

Державний кадастровий реєстратор, відповідно до пункту 111 Порядку ведення Державного земельного кадастру, протягом 14 календарних днів з дня реєстрації відповідної заяви перевіряє:

1) відповідність поданих документів вимогам, передбаченим п. 67 цього порядку;

2) електронний документ відповідно до п. 74 цього порядку.

ЯК ДІЗНАТИСЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРЕВІРКИ ДОКУМЕНТІВ ?

Державний кадастровий реєстратор на офіційному веб- сайті Держземагентства шляхом оприлюднення повідомляє заявника наступну інформацію:

- Дату реєстрації заяви про внесення відомостей до Державного земельного кадастру;

- Вхідний (реєстраційний ) номер заяви ;

- Короткий зміст заяви;

- Інформацію про результати розгляду заяви :

- Внесення відомостей в ДЗК;

- Відмова у внесенні відомостей до ДЗК;

- Складання протоколу проведення перевірки електронно- го документа;

- Інші відомості згідно з пунктом 88 Порядку ведення ДЗК.

March 29 2013
Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Щоб отримати можливість додавання коментарів, будь ласка, спочатку авторизуйтесь на сайті через власний обліковий запис.
Перекладач
Ми в соціальних мережах:
Лічильники:
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru