Навігація
Зараз на сайті
Гостей: 2

Користувачів: 0

Всього користувачів: 30
Новий користувач: sanchopex
Останні статті
Высадка рассады томатов в открытый грунт
Оцінювання тісноти кореляційної залежності між ...
Процедура обчислень при перевірці статестичних ...
Вредители и болезни кукурузы.
Вредители и болезни ячменя и других колосовых з...
Останні завантаження
Приклад розрахунку т...
Куртенер Д. А. Усков...
Підказки на деякі за...
Презентация на тему ...
Підручник "Мікроклім...
Останнi огляди:
Компания TPG - отдых...
Как выбрать одежду д...
Выращивание арбузов ...
Ленточная пила по де...
Теплицы в приусадебн...
Советы, которые помо...
Текстиль «Homeline» ...
Наш сад
•  0 коментарів• 1617 переглядів •Друк
Етапи зміни цільового призначення земельної ділянки.
Етапи зміни цільового призначення земельної ділянки.

ПЕРШИЙ ЕТАП: порядку зміни цільового призначення земельних ділянок передбачає необхідність розробки та погодження проекту відведення земельних ділянок. При зміні цільового призначення земельних ділянок державної або комунальної власності користувачі або зацікавлені особи повинні звернутися до органу виконавчої влади або місцевої державної адміністрації за дозволом на розробку проекту землеустрою щодо її відведення.

При зміні цільового призначення земельних ділянок приватної власності власнику не потрібно отримувати дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки - він сам на свій ризик замовляє цей проект. Підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам:

■ законів та прийнятих відповідно до них нормативно -правових актів;

■ документації із землеустрою або містобудівної документації. Звертаємо увагу , що з 1 січня 2013 року набрала чинності частина четверта статті 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» , яким передбачено , що зміна цільового призначення земельної ділянки, що не відповідає плану зонування території та / або детальному плану території забороняється.

У деяких випадках, передбачених статтею 9 Закону України « Про державну експертизу землевпорядної документації», проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки при зміні її цільового призначення повинен бути представлений на обов'язкову державну експертизу.

У цьому випадку погоджений проект подається замовником або розробником в Госземагентствe України або його територіального органу для здійснення такої експертизи. Цей етап можна вважати завершеним тоді , коли проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки при зміні її цільового призначення виготовлений і узгоджене, тобто готовий для передачі його до місцевої ради або органу виконавчої влади для затвердження і прийняття рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки.

ДРУГИЙ ЕТАП порядку зміни цільового призначення земельних ділянок передбачає:

■ представлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки до відповідного органу місцевого самоврядування або виконавчої влади;

■ розгляд і затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

■ прийняття уповноваженим органом на підставі проекту відведення земельної ділянки рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки , або відмову в такій зміні. Звертаємо увагу, що у зв'язку з проведенням розмежування земель державної та комунальної власності відбулися зміни в повноваженнях органів державної влади та місцевого самоврядування. Основний критерій визначення повноважень відповідних органів - приналежність земельної ділянки до державної, комунальної чи приватної власності (див. схему).

ТРЕТІЙ ЕТАП законодавство передбачає лише для випадків, коли рішення про зміну цільового призначення земельних ділянок потребує узгодження з Верховною Радою України або Кабінетом Міністрів України. Зокрема, Верховна Рада України погоджує віднесення особливо цінних земель державної або комунальної власності у земель інших категорій , і зміна їх цільового призначення. По «особливо цінних земель», то стаття 150 ЗКУ до таких земель відносить (у складі земель сільськогосподарського призначення ):

■ чорноземи нееродовані несолонцюваті на лесових породах;

■ лучно-чорноземні НЕ засолені НЕ солонцюваті суглинкові грунти;

■ темно-сірі опідзолені грунти чорноземи опідзолені на лісах глинисті;

■ бурі гірсько - лісові та смикнути буро земні глибокі і середньо глибокі грунти ; дерново -підзолисті суглинкові грунти;

■ коричневі грунти Південного узбережжя Криму , дернові глибокі

■ грунти Закарпаття . Також стаття 150 ЗКУ до особливо цінних земель відносить торфовища з глибиною залягання торфу більше одного метра і осушені незалежно від глибини; землі, надають постійне користування НВАО «Кассандра» та підприємствам, що входять до його складу; землі дослідів полів науково -дослідних установ навчальних закладів, а також земель природно- заповідного та іншого природоохоронного призначення землі історико -культурного призначення.

Разом з тим , узгодження матеріалів місця розташування об'єкті які передбачається розмістити на земельній ділянці особливо земель державної або комунальної власності із зміною цільового призначення, здійснюється за погодженням з Верховною Радою України.

Кабінет Міністрів України погоджує зміну цільового призначення земельних ділянок природно- заповідного та іншого природоохоронного призначення, історико -культурного, лісогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності.

February 23 2013
Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Щоб отримати можливість додавання коментарів, будь ласка, спочатку авторизуйтесь на сайті через власний обліковий запис.
Перекладач
Ми в соціальних мережах:
Лічильники:
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru